Klanttevredenheid staat bij ons ontzettend hoog in het vaandel. Desondanks kunnen ook bij ons fouten of misverstanden voorkomen waar u hinder van ondervindt. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling en daarom staan onze medewerkers van onze klantenservice voor u klaar.
Vertel ons uw klacht
Het kan voorkomen dat zaken onbewust niet juist verlopen, waardoor u hinder ondervindt. Wij streven immers naar een probleemloze samenwerking, waardoor u met plezier en onbezorgd uw auto kunt rijden. Zo kunt u uw shortleaseauto weer zonder problemen inleveren na beëindiging van uw contract.
Onze filosofie hierin wordt bevestigd door het feit dat wij in geval van onderhoud de auto bij u komen ophalen en weer terugbrengen zodra het onderhoud voltooid is. Wij doen er alles aan om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Van offerteaanvraag tot het tekenen van de shortleaseovereenkomst en van aflevering tot inlevering van de shortleaseauto en ‘afronding van het contract’!
Uw klacht of negatieve ervaring kenbaar maken
Helaas komt het voor dat wij fouten maken waarover u, terecht, uw ongenoegen wilt uiten! Er zijn verschillende manieren om uw klacht of feedback bij ons kenbaar te maken, waarbij het invullen van onderstaand formulier het snelste voor u werkt.
Uw doel is natuurlijk om tot een oplossing te komen en – hoewel wij zeer ons best doen – kunnen wij niet alle online uitingen monitoren. Daarom raden wij af uw vraag of opmerking via andere (social media) kanalen te plaatsen.
Dit met mogelijk gevolg dat uw klacht niet door ons gehoord wordt en dat zou natuurlijk jammer zijn! Wij komen immers graag tot een voor u passende oplossing en dat kan alleen wanneer uw klacht ons ook daadwerkelijk bereikt.
Vertel ons uw feedback
Vertel hier uw opmerking, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Hoe behandelt BedrijfswagenLeasing mijn klacht?
Heeft u een opmerking, klacht of feedback over BedrijfswagenLeasing, haar website, uw contract, uw lease auto, het onderhoud of iets anders aan onze dienstverlening waarover u niet tevreden bent? Dan horen wij dat heel graag van u, zodat wij samen met u het probleem op kunnen lossen. Daar draait het immers om, nietwaar?!
Na het invullen van bovenstaande formulier bestuderen wij uw dossier en nemen zij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Harrold van de Ven